مطعمنا

السياسات و الاحكام

السياسات والاحكام العامه

 

  1. جميع بيانات الشخصية التي يقدمها العميل اثناء التسجيل في موقعنا تكون سرية و وغير معروضه ولايتم بيعها او مشاركتها
  2. جميع بيانات بطاقة الدفع التي يقدمها العميل اثناء الاشتراك في برامج الشركه المعلنه على موقعنا تكون سرية و وغير معروضه ولايتم بيعها او مشاركتها
  3. .السياسات والشروط والاحكام تتغير احيانا لذلك ننصح العميل بالاطلاع على الشروط والاحكام بشكل مستمر لمعرفة هذه التغيرات
  4. الاسعار الاشتراكات والوجبات والخدمات المقدمه تتغير احيانا لذلك ننصح العميل بالاطلاع على الشروط والاحكام بشكل مستمر لمعرفة هذه التغيرات
  5. عمليات الدفع المتاحه للعميل من خلال موقعنا بالبطاقه الاتمانية نوع فيزا او ماستر كارد فقط وبالدرهم الاماراتي فقط.
  6. في حال وجود اي شكوى لدى العميل يجب الاتصال بخدمة العملاء لحل المشكلة
  7. يخضع هذا الموقع لقانون دولة الإمارات العربية المتحدة .
  8. يسمح باستخدام مرافق الموقع وخدماته لمن هو اكبر من 18 سنة .

General Privacy Policys

  1. All personal data provided by the customer during registration on our site is confidential and not displayed and is not sold or shared
  2. All payment card data provided by the customer during subscription to the company's programs advertised on our website are confidential and not displayed and are not sold or shared.
  3. Policies, terms and conditions change sometimes, so we advise the customer to review the terms and conditions on an ongoing basis to know these changes
  4. The prices of subscriptions, meals, and provided services change sometimes, so we advise the customer to review the terms and conditions on an ongoing basis to see these changes
  5. Payment processes available to the customer through our website with credit card type Visa or Master Card only and with UAE dirhams only
  6. In the event that the customer has any complaint, he must contact customer service to solve the problem
  7. This website is governed by the law of the United Arab Emirates
  8. Only those over 18 years old are allowed to use our website.

الشروط والاحكام

  1. يحق للعميل استهلاك اشتراكه في مده اقصاها 90 يوما من تاريخ بدء التوصيل , حيث يتم الغاء الاشتراك تلقائيا بعد هذه المده
  2. فى حال رغبه العميل في اجراء اي تعديل يجب ابلاغ خدمه العملاء عن طريق الإيميل او عن طريق الواتساب ( 0522089620 ) قبل تاريخ الايقاف بـ24 ساعه بحد اقصي الساعه 06:00 مساءا.
  3. لا يحق للعميل بالتعديل علي وجباته و في حاله رغبته باجراء تغييرات علي الوجبات يتم دفع رسوم إضافيه ويحدد هذا المبلغ من المكتب الرئيسي
  4. تبدأ خدمه توصيل الوجبات من الساعه 10 صباحاً الى 10 مساءً علي مدار ايام الاسبوع ماعدا يوم الخميس , حيث يتم تناول الوجبات المستلمه في اليوم التالي
  5. مده انتظار السائق في مكان التوصيل المتفق عليه مع العميل 10 دقائق فقط من لحظه وصول السائق للمكان حيث يتم إبلاغ العميل بمواعيد التوصيل التقريبيه لمكان التوصيل في بدايه الإشتراك و في حال عدم استجابه العميل للاتصال سيتم حفظ الوجبات باقرب فرع من فروع لوكالري.
  6. يحق للعميل استرداد القيمه المتبقيه للاشتراك مالم يتعدي الاشتراك 5 ايام من تاريخ البدء وفقا للشروط والاحكام الماليه للشركه.
  7. في حال تغيير العميل لخطه الاشتراك يستحق عليه مبلغ 157.5 درهم شامل الضريبه .

الشروط و الاحكام الماليه للشركه

يتم خصم نسبة 2.65% وذلك بدل خدمات ايداع وتحويل من قيمة المبلغ المدفوع بالبطاقه بالاضافه الى خصم الايام التي تم توصيلها للعميل بالتكلفه الاصليه بدون خصومات حيث يتم ايداع المبلغ المعاد للعميل في الحساب البنكي المتفق عليه خلال اسبوع عمل  من تاريخ الغاء الاشتراك

Terms and Conditions

  1. The customer has the right to use his subscription for a maximum period of 90 days from the date of starting, as the subscription will be canceled automatically after this period.
  2. Incase the customer want to make any amendment, the customer service must be notified by email or by WhatsApp (0522089620) 24 hours before the date of amendment, up to 06:00 p.m.
  3. The customer is not entitled to amend his meals, and in case he wants to make changes to the meals, an additional fee will be paid and this amount will be determined by the main office
  4. The meal delivery service starts from 10 in the morning until 10 in the evening, seven days a week, except for Thursday, when meals are taken in the next day
  5. The driver's waiting time at the place of delivery agreed with the customer is only 10 minutes from the moment the driver arrives at the place where the customer is informed of the approximate delivery times of the place of delivery at the beginning of the subscription and incase the customer does not respond to the call, the meals will be saved in the nearest branch of Low Calories.
  6. The customer has the right to Re-fund The Remaining Money unless the subscription exceeds 5 days from the start date in accordance with the financial terms and conditions of the company.
  7. If the customer changes the subscription plan, he will be entitled to an amount of 157.5 dirhams, including tax

Financial terms and conditions of the company

A percentage of 2.65% is deducted in exchange for deposit and transfer services from the value of the amount paid to the card in addition to the deduction of the days that were delivered to the customer at the original cost without discounts, as the amount returned to the customer is deposited in the bank account agreed upon within 7 days from the date of canceling the subscription